Brand Activation

L.O.W Skate Academy I Samarbejde Med One Tree Planted

L.O.W Skate Academy har et samarbejdet med projektet One Tree Plantet og ville gerne gøre lidt ekstra for at skabe opmærksomhed omkring projektet.

Løsningen:

Løsningen kom i form af en event, hvor gæsterne var inviteret til at plante et træ i samarbejde med L.O.W.

For at skabe en passende forstyrrelse blev træet plantet indenfor i en stor bunke jord. Gæsterne fik så mulighed for at gribe en skovl med jord fra en stor trillebør og hjælpe til. Efter eventen blev træet plantet om i L.O.Ws egen skatepark i Nordvest. Ved foden af træet var et specialdesignet skilt med L.O.Ws logo og information om projektet.

KundeL.O.W Skate Academy
Hjemmesidehttps://lowacademy.dk/

Min-Vin - Specialdesignet Øl- og Vintiketter

Min-Vin laver øl og vin med etiketter man selv kan designe. Som led i et udstillingen “Dolphin Love” af den litauske kunster Lolita Pelegrime, lavede vi et samarbejde med Min-Vin, hvor vi promoverede de lækre øl med etiketter som passede sammen med udstillingens udtryk.

Resultatet: Min-Vin blev eksponeret for de godt 100 besøgende under udstillingen samt til ca. 3000 mennesker online i forbindelse med markedsføring og dokumentation af udstillingen.

KundeMin-Vin
Hjemmesidehttps://min-vin.dk/

Buddha Bikes - Kvinde Kend Din Cykel

Buddha Bikes ville gerne etablere sig som en virksomhed der fremmer genbrugskultur. Derudover ville de gerne lave en tilbagevendende event med et brandmæssigt fokus, der skulle skabe opmærksomhed omkring forretningen.

Løsningen:

Løsningen blev et tilbagevendende kursus for kvinder med titlen “Kvinde Kend Din Cykel”, hvor kvinder kunne komme og lære om cykelreparation.

Resultatet:

Kurset skabte både opmærksomhed omkring Buddha Bikes på grund af selve konceptet, og havde samtidig den funktion at brande Buddha Bikes som nogen der gør en ekstra indsats for at hjælpe folk med at genbruge.

KundeBuddha Bikes
Hjemmesidewww.buddhabikes.dk

The Xenodoxia Experience

I forbindelse med lanceringen af Xenodoxias nye visuelle identitet og nye features, ville Xenodoxia gerne lave en event, der illustrerede deres koncept på en forståelig og direkte facon.

Løsningen:

For at give indblik i virksomheden som arbejder meget abstrakt, designede vi en event, som simulerede en tur rundt på Xenodoxia hjemmeside. Rummet var delt op i forskellige sektioner, hvor man kunne opleve en mini-version af Xenodoxias forskellige features. Arrangementet bød blandt andet på artist talks samt en miniudstilling og var sponsoreret af The Donut Shop, Carlsberg m.fl.

KundeXenodoxia
Hjemmesidehttp://xenodoxiasubliminal.dk/the-xenodoxia-experience/